9.22.2014

TOMS lancar butik pertama Malaysia!

Pengarah Sewa/Beli, Pavilion KL, Mr. Lovell Ho, Pengarah Kreatif TOMS Malaysia,
Azrin Omry Omar and Pengarah Urusan TOMS Malaysia Fahmi Zawaw
i

Kuala Lumpur, Malaysia,  Toms telah dilancarkan dengan jayanya di pusat membeli-belah Pavilion. Dikenali dengan model perniagaan 'One on One', Toms telah meraikan pelancaran mereka bersama pihak media pada hari yang sama 4 september 2014. Dengan menggunakan pendekatan perniagaan ini, Toms turut membantu mereka yang memerlukan untuk meningkatkan taraf hidup mereka. 

Isi dalam butik pertama TOMS KL
Dengan setiap pembelian kasut Toms, mereka akan memberikan setiap satu pasang kasut baharu kepada kanak-kanak yang memerlukan. Bagi penjualan cermin mata Toms pula, ianya akan membantu mereka yang tidak mempunyai penglihatan. Penjualan setiap cermin mata tersebut akan memberikan sinar baharu kepada pesakit-pesakit mata di seantero dunia. Sejak memperkenalkan model perniagaan ini, Toms telahpun memberikan 35 juta kasut baharu kepada kanak-kanak di 70 buah negara malah telah memulihkan penglihatan mereka yang buta seramai 250,000 orang di 13 buah negara.

Nini Marini sedang memberikan sentuhan seninya
 Menurut Pengasas dan Ketua Pemberian Kasut TOMS, Blake Mycoskie, "Saya mewakili Toms dan seluruh keluarga Toms ingin berkongsi kegembiraan saya terhadap pembukaan butik pertama Toms di Malaysia. Sudah 8 tahun berlalu dengan model perniagaan ini, untuk menciptakan satu misi untuk mengubah kehidupan melalui perniagaan. Dan kini, anda telah membuka pintu masuk kepada Toms ke negara anda, jadikan cerita-cerita Toms untuk menjadikan impak positif dalam kehidupan masyarakat setempat dan menjadi inspirasi semua. Saya tidak sabar untuk melihat kesungguhan anda dalam melunaskan misi ini ke pelusuk Malaysia dalam mengubah aspek kehidupan setempat."

Kesemua kasut vegan Toms akan dipasarkan dan dijual pada harga permulaan bagi kanak-kanak  dan remaja RM139, Dewasa RM189 dan Cermin Mata pula, RM399.

9.08.2014

Coldplay revealed "True Love"


Coldplay have today revealed the video for True Love, the third single to be taken from their worldwide Number One album, Ghost Stories. It can be viewed now at YouTube.

The new video was directed by Jonas Åkerlund (who also directed the clip for Magic). It was shot in LA and centres around a tale of two ballet-loving outsiders, played by Coldplay’s Chris Martin and Canadian actress Jessica Lucas.

True Love follows the album's first two singles, Magic and A Sky Full Of Stars, both of which were UK Top 10 hits. The track is available everywhere now.

Ghost Stories cover artist Mila Fürstová has created the artwork for the single.

The power of Steam Ironing with TEFAL

Tefal Aquaspeed Ultragliss FV5330
KUALA LUMPUR, 8th September 2014 – Tefal, the world’s leading cookware and small home appliances maker has launched its 2014 Tefal Linen Care Campaign to educate consumers on the importance of steam for quality ironing results. This campaign also targets to showcase its latest range of linen care products that deliver the fastest and easiest ironing, while gaining better ironing results*.
Tefal Calore 2.0 FV1420

During this campaign, Tefal introduces its wide range of steam irons and technologies that are innovatively designed in all its products. Whether you are a fashionista into the latest trends and finest fabrics, or you have a large family with lots of laundry, Tefal has the ideal solution suited for your needs.

Tefal Supergliss FV4483
Steam ironing gives better* long lasting results, thanks to the humidification and active steam that makes ironing faster and easier.  Active steam* ironing is also twice as fast compared to dry ironing as it penetrates into the heart of fabrics to remove wrinkles and sanitise clothes immediately. Some of the bestselling steam irons in this range are the Tefal Calore 2.0 FV1420 (Price: RM69.90), Tefal Supergliss FV4483 (Price: RM199), Tefal Aquaspeed Ultragliss FV5330 (Price: RM299), and Tefal Ultimate Steam Power FV9605 (Price: RM399).




Tefal Ultimate Steam Power FV9605